torsdag 7. oktober 2010

Kjært barn har mange navn!

Haaaaalloen i luken! For en FANTASTIAK uke hit til:

Mandag: Cecilie tråkke i spy som alle andre spasere elegant forbi.
Tirsdag: Cecilie får Teletubi klem av verdens største spindelvev.
Onsdag: blir opplyst om  at hun er cruel og unethical (sist fredag var jeg jo dramaqueen så dette går fremover)
Torsdag: tråkker på en mus på min ville vandring gjennom skogen for å komme meg hjem  til min fantastiske seng..
Fredag: hmmmmm vet ikke om jeg vil oppleve den.. starter supert med fremføring kl 0800 presis!! Ååå hellige ku!

Bortsett fra å  bli kalt ondskapsfull og uetisk har jeg hatt en produktiv uke med masse å gjøre. Frem til 19 oktober er det masse oppgaver som skal inn, etter det er det bare 2 mega oppgaver og 2 eksamner så erre ferie!!! Weeee det fortjener jeg nu i hvertfall:)

Ellers har varmen satt inn.. Gikk hjem fra skolen klokken 10 pm og svettet siden jeg hadde en genser over shortsen min.. DET er DIGG i hvertfall.... Blir bra med helg å få tankene over i andre baner enn ADHD og osteoporose... ahahahaa har diagnosert med selv med : diabetes, ADHD og jern mangel btw... Tror det er på tide å legge skulen vekk å få litt blund på øye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar