tirsdag 28. september 2010

Det regner i bøtter og badebassenger...

Hva skjer med været? I går var det virklig flotters toppers med skinnende sol og 30 grader, mens i dag e det bare dritt!! Himmelen har bare åpnet alle sine sluser og slipper ned badebasseng mengder med vann om gangen... HAT!!! Lyn og torden hører også med. VAr å spiste en beder lunsje med en søt jente som heter Janicke (oslo jente som studere media her nede) også braket showt løs... Lynet slo ned ikke langt fra oss. Det var et dundrende smell like nærheten av oss... Var virklig ikke dagen å glemme paraply hjemme for å si det sånn. Kom hjem og ikke en tørr flekk å finne på kjolen mine:( Det hjalp sikklig på den fantastisk forkjølelsen ari condtionen her nede har gitt meg... Dobbelt HAT!!!

Ellers har jeg fått tilbake mitt først assessment i dag og stod med glans. ME GUSTA!!! Sikklig happy happy girl!! Feriert mned litt after eight... Nammmmmmaa ellers har jeg lært at gutter i tyskland bruker hårspry og nabojenta har senga full av bedbugs så nå leter jeg desperta etter dem i min seng også... Føler det kryper og klør overalt... Myggestikkene hjelper ikke for å si det slik... Satser på at morgen dagen blir en dag fylt med solskinn og bedre oppdagelser....

1 kommentar: