mandag 13. september 2010

Lille eksotiske BirsVegas

Nokk en uke er gått, fylt med store og små begivenheter. Levert to oppgaver til, så er det bare en igjen denne månden før grusomheten setter inn for fult inn i midten av oktober. Helt sykt å tenke på at det bare er fem uker igjen med undervisning. Tiden flyr helt EKSTREMT fort. Helgen har vært fylt med små og store begivenheter. For det første har det flyttet inn to søte jenter. En fra Spania og en fra den tyske delen av Sveits. Fredag leverte jeg min fantastiske hjemmeside, trent litt (noe jeg ikke har gjort på 1,5 måned så har hatt litt gangsperre kan du jo si). Og så var the Vally fest, der vi skulle danse i gatene. Kom oss liksom ikke ut av huset så vi dro bare på en vanlig lokal club, men det var en morosamt lell, som alltid med masse gøyale mennesker!!!

Lørdag fikk jeg rullet meg ned til South Bank der den kunstige stranden ligge. Det var totalt MAGISK!! Helt utrolig at i sentrum av en bussy by som Brisbane ligger en oase med en strand der små og stor samles i varmen og kjøler seg ned og catcher litt sol:)

Søndag var jeg og min vimse venn Kathrine på oppdagelses tur i Chinatown. Det var skikkeligt kult! Så et stort instrument som sprutet ild. Var som en stor båt med masse ulike "instumenter". Vi  var å spiste på en vegetar restaurant. Spiste en slags bønne-panneke, fylt med poteter, og så var det curry ved siden av. Spesiellt - men godt. Veldig gøy å utforske nye smaker og nye retter. Dette er noe jeg skal gjøre mer! Jeg skal komme meg opp av senga på en søndag formiddag, og eksplore Brisbane for her er det alltid noe gøy som skjer bak neste sving!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar