torsdag 23. september 2010

TRAUMATISER!!

Nå legger jeg meg ned å dør! Min kjære søster skal  få overta alle mine eiendeler (nå kan du bruke klærne mine så mye du vil! BONUS tenker lille Lise). Ikke det at jeg vanligvis er redd for slanger, bare det at når de lever i buskene rett utenfor skolen min og jeg er to mm fra å sparke (ja ikke tråkke men sparke) djevelskapen får jeg hjertet litt i munnen og og alt ender med en overdose sjokolade...

Har ikke noe energi igjen. HELT TOMBOLA i hjernen og i fingrenen. Følere jeg har feber og er på vei til å bryte sammen. UKULT!!! Hadde den i hvertfall vært liten men neida udyret var stort og stripete lysebrunt og mørke brunt. Trodde liksom de skulle stikke til bloksberg når de følt mennesker men denne dritten var sikkert tilbakestående og beveget seg ikke før jeg var 10-20 cm unna den...HUFFSATUFFSA!!! Meg IKKE like!!

Skolearbeidet tok en plutslig slutt for å si det slik!!! Sittet å stirret i lufta den siste timen. Lukker øynene og jeg ser slangen. Kult å sove i natt tror eg... eller ikkje....

1 kommentar: