mandag 6. september 2010

RIVERFIRE!


 Utsikten fra 26 etasje var ikke feil for å si det sånn

På lørdag startet noe som herter Brisbane festival. Ikke helt sikker på hva det går i, men går utifra at det er masse konserter og styr. Hele tingen starter med et heidundrande fyrverkeri langs hele elva. Lørdagen ble ikke helt som planlagt, men ble jo gøy for det:) Skulle vel starte med Gooning (DRIKKE VIN) sånn i tolv tiden, men endte med shopping til 5 istede. Ikke det at shoppingen sleit enormt på kontoen, men fant jo ikke det jeg skulle. Siste butikk fant jeg billige, svarte passe sko:) Fant også lakris og, i løpet av min evige sko jakt så det var jo lykke selv om det ikke var heeeeeelt norsk standar på lakrisken, så var det i hvertfall lakrisish:) Etterpå drog jeg opp til Alex (en kopis av Hilde). Der fikk vi litt kaffe før vi tusslet til en leulighet ved Kangooro Point. Der hadde vi utkikk over hele by'n og elva der alt fyrverkeriet skulle sendes opp. Var SINNSYKT fin leiliget og utsikt!!! Hadde ikke sagt nei takk til å bo der hvis noen betalte for meg for å si det slik!!! Var i denne leiligheten hele tiden, fordi vi fikk ikke tak i noe taxi.. Det var litt kjipt, men sånn er nå livet. Fyrverkeriet tok pusten fra en, og har aldri ADRI sett noe lignende. Nyttårsaften i Norge kan bare gå å legge seg i en boks bak en skap for dette var sikkelig organisert og helt UTROLIG FLOTT å se på!!! Ellers fikk jeg praktiskert engelsken min (noe jeg gjør litt for lite her nede siden Brisbane er mini Norge) så det var jo bare allertiders.









Ildkule som flyr gjennom lufta. Helt sinnsykt!!!! Siste året de hadde med den i showet så flaks jeg var i Brisbane i år og ikke neste år:)






Søndagen ble brukt til åp slappe av. Litt trist for min norska samboer har flyttet:( Blir tomt uten henne, men har fått inn en ny jente fra Spania så hun virket jo koslig. Hun har lovet å lage mohito og spansk tortilla til oss så det er jo bare å glede seg til det!!!!!! Nå er det tilbake til hverdagen og litt jobbing med skulen siden jeg har to assessment to due, i slutten av denne uken:( Har jobbet med dem en evighet så skal bli SINNSYKT digg å bli ferdig!!!


Hahahah noen har litt mange tinger her nede! To bil lass med ting etter bare 1 og 1/2 år + mer på et lager... STOLT av deg Marte!

1 kommentar:

  1. Rene nyttaars aften jo :D Utrolig festelig, dui gjor jo bare morsomme ting du !!! :)

    SvarSlett