søndag 22. august 2010

Cecilie@LOSTinBRISBANE.com.au

What to say?? Første assessment i BOKS her på Q.U.T. !!! Det er digg... Bare å vente på dommen:) Vet virkelig ikke om det gikk for første gang jeg levert oppgaven følt jeg at jeg hadde dekket de viktigste punktene, men akk... Har skrevt den helt om (føler det er en vane for meg) og brukt mange vansklig ord og uttrykk som jeg ikke er helt sikker på om jeg forstår meningen av men forhåpentligvis er det rett:) Nå er det bare å se videre og jobbe med min fantastisk hjemme side om brystrkreft..



Vet det er mye rare mennesker i Brisbane og det er ikke er snilt å ta bilder av andre du ikke kjenner, MEN når du henger en kråke rundt halsen og maler fjærene grønne må en nesten forvente annet....


Ellers har jeg sett på et nytt sted å bo som er nærmer byn men lengre unna skulen.  Ikke så veldig flott men billig og greie folk. Hadde vært litt digg å være nærmer alt som skjer også vil det bare ta med 20-25 min til skolen så er ikke så ille. Går gratis busser hvert 10 minutt mellom by'n og min campus. Det er billliger og da blir det mer penger til andre gøye ting som å spise på cafe. De har meget god kaffe og frukt terter her nede:)




Porsjonsfruktterte...naaaaaaaaaammmmmmmmmmm


Fredag var P-party (alle skulle kle seg ut som noe som startet på bokstaven P) og det var jo en intresang kveld med mange fine kostymer, gøye spille og spennede mennesker. I går skullle jeg i bursdag men vimset litt så det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men var en kos kveld for det. Kvelden startet med vims og sluttet med vims.  Skulle til Kengeru Point som er på andre siden av elva som går gjennom Brisbane. Har ikke hvert der før, så tok tre ferjer frem, tilbake, på kryss og på tvers, men kom tilslutt frem. Han ene på vors var snill nok til å på peke jeg hadde bruke 40 min på noe som tar 5 minutter så HURRA FOR MEG!!! Kvelden endte i at Cecilie vandret Brisbane rundt for å komme heim. Tror seriøste jeg tuslet rundt i to timer. Alle jeg møtte bare: Kelvin Grove??? hahahah DET er langt!!!! Har nå vært i Spring Hill og andre veier jeg aldri har vært før. Har jo gått hjem fra Vally før, men alltisd føllt etter andre så viste liksom ikke heeeeeeeelt hvor å gå.  Trodde det ville komme til meg, men nå har jeg i hvertfall vært både her og der. Den siste timen hadde jeg følge med en ung herre man fra Engeland. Koslig, men litt visete.. Liker at gutter følger bortkomne jenter hjem så det ikke skjer noe med dem:) Her har norsk gutter igjen noe å lære når det kommer til gentelmans faktoren!!!





Kveldens mest kreative kostyme... Litt usikker på hva han er da??




Flip th cup er min nye yndlings leke:) Sikklig dårlig de første gangen, men etterhvert kom det seg og da vant teame vårt hver gang (før det taqpte vi vær gang pga meg)





Min papir budy:) Jeg var også papir men ikke helt i samme skala som denne franskmannen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar