søndag 29. august 2010

Nok en helg i paradis:)

 Sunn mat?? Ja, jøsses.....

Alle små jenters drøm å se ut som Shrek når en gifter seg..

Helgen startet fint! På trosdag kveld kom min franske samboer hjem drita full med blod over alt. Han hadde vært i sloss kamp pga noen gutter som prøvde å voldta en jente. Kan hadde slått ned to av tre gutter men den tredje fikk inn et slag under haka på min sambpoer og sloss kampen sluttet. Flaks for han det var tre asiatere og ikke tre muskuløse australere. Vi måtte i hvertfall følge han på lege vakten og der satt vi i 4 trimer. Var underholding på høyt nivå da. Smell feite elefanter fra høyre og anorektiske, russere med stokk fra venstre.... Hahahahha underholdings faktoirene var stor. Stakkars gutt han var ganske flau dagen etter, men var for en god sak da.


Fredag var jeg og Kathrine (jente som tar noen av de samme fagene som meg her nede). Har funnet min sjælevenn i ubesluttsomhet tror jeg!! Hahhahaah at vi i det hele tatt fikk tatt en besluttning er mer enn det jeg forstår. Skal vi feste eller se på kino???? 10 minutter ut i filmen fant vi ut at dagens valg ble kino. Så kom det vansklig valget: hvilket gotteri å kjøpe?? Hahahahah alt i alt fornøyd med valget. Dårlig film men SINNSYKT BRA dansing. Måtte sitte på hendene for å ikke klappe når de var ferdig med hver danse scene. Ville egentlig bare ut å ha det gøy etter å ha sett filmen for musikken var bra og dansingen var ekstrem:) Anbefales hvis du liker dans!!!








Lørdag var det det gåtur i en national park som stod på tappetet. Digg å komme seg ut av by'n å bare hører på fuglene og vannet som skildret rundt oss. Vi leide en bil og syns jenten som kjørte på venstre side var sykt TØFFE!!! Vi overlevde alle som en så det var jo bonus;p De tøffe vinking jenten fra Norge måtte jo selvfløglig bade i isvannet. Ble ingen hopping da. Fikk liksom nok av det i Costa Rica:( Har litt skubbsår etter den lille badeturen fordi iqutrollet kastet seg i vannet og der var det en stein. LURT. Jaja ikke de store skadene i hvertfall. Etter et forfriskende bad drog vi ned til stranden for å finne litt brun farge, men det var lettere sagt enn gjordt i og med at sola bestemt seg for å gjemme seg bak skyene. Teite sol! Vi fikk i hvertfall sittet litt på sanden og sett på havet før vi satte nesa heim til Brisbane. På veien stanset vi på et tysk supermarked der vi kjøpte super billig mat og sjopkolade. Nammmmm. Vel hjemmme var det bare å hoppe i fin stasen å tussle til bursdagsselskap. Konge kveld selv om den ikke ble helt slik jeg hadde trodd.

8 klasse på skole tur

Tusrister?? Vi hææææ?? Ka du prater om???


 
Hahahha Milla og Kathi har photoshoot på beachen:)

 



Mat mat mat jeg elsker mat!

 
I dag har jeg gjordt max lite og bare dasset rundt. Skal ut å spise pizza før det er skype date med søtingen KIRSTI OWE:)

1 kommentar: