mandag 9. august 2010

Hat over kilder

Ukene flyr forbi altså.  Er alt i uke 4!!  Får ikke gjorde så mye annet enn skule, sove, spise, facebook og True blod (for dere uvitende mennesker som ikke vet hva True Blod er så er det en TV serie om vammpyrer):) Så er det jo litt sosialt innimellom, men merker jeg burde gjøre mindre av det frem over:( PÅ tirdag var jeg på skolen til 10pm og DET er første gang i histiorien det har skjedd.  Er litt stolt over meg selv sånn sett, men hadde jeg jobbet litt mer strukturert hadde jeg kanskje sluppet det.  Onsdag var det hjemme laget pizza kveld og torsdag var det susage sizzels og  NorsK quis.  Susage sizzel gikk ut på å snakke med andre internasjonal studenter, mens en fikk gratis øl og mat.  Rommet var jo selvfølglig full pakket med nordmen.  Er det gratis varer å få tak i er vi der på en to tre....  Etter på var det en liten tur til noen jenter på iskake og GooN (billig Australiak vin laget på fiskerester).  For en flott sammensettning av smaker altså!  Etter å ha beskuet den super fine leiligheten til jentene drog vi videre til quisen.  Ville vel ikke på stå det var jeg som stod for alle svarene, men gøy var det i hvertfall.  Vi invaderte borde til en forskremt Australiener, men vi gav han i hvertfall litt selskap og han kjøpte øl til oss så føler det ble en vinn vinn sitvasjon;) Maten fikk vi også på quisen.  Den var vel ikke helt det man kaller ernærings riktig.  Friterte vår ruller og to ubestmlige kjøtt paier.  For å si det slik, det er ikke noe jeg skal fortsette å spise i nærmeste fremtid.  Se for deg flytende kjøttkaker i pai daig som skal duppes i sweet chilli saus... UBESKRIVELIG FANTASTISK!!! Som alt annet her nede var maten dynket i fett og sukker.  Ikke rart Australia er verdens feiteste land.  Når en klarer å passere USA i feithets grad burde det ule rødelys på hvert gatehjørne! Men her nede fortsetter de å trykke i seg hamburgere, is og andre godsaker.
Nammmmm kjøttpai

Fredag var daffedag.  Burde vel gjordt noe lurt men ble sittende forand True Blod frem til det var på tide å hoppe i fin stasen og tussle bort til bursdagsfesten.  Som alltid mye nordmenn til stede så synts litt syn på de tre "utlendingen" som ikke skjønte hvorfor alle gauket med på sanger som "ropa mi" og drømhus "jeg vil ha dig i mørket hos meg".  Lørdagen ble litt mer fornuftig med litt skole arbeid og søndagen ble egentlig bare brukt til å dasse i parken før det var middage med noen jenter.  Thai mat blir liksom ikke feil uansett hvordan en servere det.
Det nye spillet på fest er GoonPong.  To lag setter likt antall kopper i en pyramider forand seg.  Så er det en ball som skal kastes opp i glassene med GooN.  Når ballen treffe en kopp må det laget drikke det som er i koppen.  Det laget som har drukket opp GooNen sin først har tapt.  Mitt lage med to jenter og en gutt vant seff over tre gutter på motsatt lag! GRILPOWER

Dagen i dag skal brukes til å finne kilder til dennne stygge oppgaven som skal leveres neste uke.  Det skal bli så ubeskrivlig deilig å fullføre den oppgaven.  Hæla i taket hvis den blir godkjent!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar