onsdag 21. juli 2010

Bursdagen i går. Kake og sånn....




Ja, da var gamla blitt et år eldre men litt skeptisk til om jeg har blitt et år smartere. Vi får se! Har startet skolen denne uken og hjelp og huffameg detter blir intenst! Gruer meg sinnsvakt mye for dette er ikke det norske skole systemet der du kan sjangle gjennom. Første assiment skal leveres om to uker og skal ha laget en hjemme side om 5 uker så hei og hå er er det bare å legge seg i selen så satser jeg på at jeg står i alle fag! Det positive er at alt virker veldig spennende og interesant! Går mye dypere inn i stoffet enn hjemme i Norge så det blir jo gøy! Hadde dette vært på norsk hadde det vært oki men engelsken er skremmende selv om alle sier det vil gå greit... Gleder meg til den først måneden er ferdig og de første oppgavene er i boks slik at en vet hvor landet ligger for nå føler jeg at vi ale er hodeløse høner som flakser rundt og uroer hverandre mens alle der hjemme sitter og sier det går bra, men (dette er et viktig men) dere vet ikke hvor skremmende/nytt/mye det er nede!!! Det er lett å sitte der hjemme å si at alt ordner seg.

Bursdagen min var jo et høydepunkt da! På torsdag sist uke fant jeg og en dansk jente ut at vi hadde bursdag på samme dag så vi burde jo feire sammen så hun lagde en event på face og vola! Drog på en bar kalt X og Y bar i Vally (stede en drar for å feste i Brisbane) og tok noen drinker. Kult interiør der. Slitte murvegger med masse lys. Musikken startet helt forferdlig men tok seg litt opp, men var ikke stedet for noen danse løver for å si det sånn. Tror vi fylt opp mer eller minder halve lokalet... Kjente sikkert ikke halvparten en gang, men det var kos å feire bursdagen. Så fikk jeg jo verdens beste gave av to av gutta boys nemlig englevinger og krone så det var jo kos:) Ser frem til helgen for da vil jeg sove! Har ikke sovet mer enn mellom 3 til 6 timer pr døgn de siste ukene så jeg begynner å trøtne til her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar