fredag 23. juli 2010

Handy Andy

Ja, så måtte det to nordmenn til før en fikk tatt en sikklig hus vask! Tro seriøst det ikke har vært vasket her på 10 år, og det var sikklig SIKKLIG ekkelt. Dere skal bare se hvor ekkel kosten er! Huffsatuffsa at europere var så SYK care trodde jeg virklig ikke!!! Fyttirakkern bak kjølskapet var det jo et helt bakeri og det ene kjølskapet hadde jo mer mugg en en muggost som har gått ut på dato...ÆÆSSJJJJEEE virklig virklig ille!!! Men nå er det renish hvis en kan si det! Meste av mugg, smuler, hår og støv er borte vekk!     Med Hany Andy forsvinner snusk og rusk..


I går var jeg sammen med Hilde (som jobbet med meg på Holmen) og vi laget mat. Nammaaaa... Vi var hos han Hilde bor hos her nede til hun får bestemt seg hvor hun skal bo. Han hadde en fin leilighet, men en SINNSYK verdanda der en kunne se utover hele by'n. Tror verandaen var større enn selve leiligheten. Vi laget i hvertfall honning glasert kyllingbryst fyllt med bri og surret inn med serraon skinke, hjemmelaget appelsinsaus, ris og tomatsalat med ristete caswhnøtter. Det var ikke feil for å si det sånn... Meget vellykket! Når vi laget maten følte jeg det nesten som vi var tilbake på Holmen og kjørte A la carte:) Forskjellen var bare at her var det god vin og musikk i stede for stressa servitører og mugger med vann.

De Australienske guttene var meget hjelpsomme og viste ikke hva godt de skulle gjøre for å hjelpe oss (her har kanskje norske gutter noe å lære ville jeg si). De holdt opp dører, lot alltid oss gå først, bar varene rundt om i butikken og hjalp til på kjøkkenet så godt de kunne:) Alt i alt en meget vellykket aften. God mat, god vin og veldig koselig selskap. Fikk trent lattermusklene skikkelig!

I kveld skal jeg ut å bli kjent med nye mennesker og så er det Gold Coast trip i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar